zondag, juli 22, 2007

Natuurlijke historie

Natuurlijke historie begint langzaam een aardige deel uit te maken van mijn collectie boeken. Op dit gebied is erg veel verschenen. Elke keer kijk ik vol verlangen naar deze boeken in de locale boekhandel Kniphorst, waaraan een bezoekje sowieso al aangenaam is. Helaas gaat studeren en veel boeken kopen niet goed samen. Vandaar mijn toevlucht naar het tweedehands en ramsj circuit.

Afgelopen zaterdag bracht ik weer eens een bezoekje aan de Slegte. Ik ben elke keer weer verbaasd over het aanbod boeken die ik wel zou willen hebben. Een keuze moet dan worden gemaakt wat mee te nemen. Ditmaal waren het er drie.

2 Comments:

At 11:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

hé, de coelacanth. Mijn zoon wist vroeger alles over de coelacanth, en daardoor ik ook. Heb je dat Japanse filmpje op youtube gezien, van een coelacanth. http://youtube.com/watch?v=xdqDyogPhIc
Vraag me wel af wat dat voor hapjes zijn die de Japanners op het laatst zo vrolijk opeten.

 
At 10:42 p.m., Blogger Rick said...

Bedankt voor de link. Deze had ik nog niet eerder gezien. Ook schokkend is het filmpje van de gevangen coelacanth. Vooral de felheid van de reacties die op het filmpje zijn gepost.

 

Een reactie posten

<< Home