maandag, november 19, 2007

Er gaat niets boven Groningen

Al enige weken zit ik voor mijn werk in Groningen. Totaal een ander beeld dan het zo vertrouwde en knusse Wageningen. Een grote stad ligt nu aan mijn voeten. Enkele impressies uit het hoge noorden.

  • Nog steeds heb ik alle boekwinkels niet verkend en valt er nog zoveel anders te ontdekken in de stad.
  • Ik mis mijn computer om ’s avonds het wereld wijde web op te gaan. Stukjes schrijven lukt dus haast niet. Ook van lezen komt de laatste tijd weinig.
  • Parkeren is een ramp in de binnenstad. Tenzij je 150 euro per maand aan een abonnement wilt uitgeven.
  • Het centrum zit vol mooie gebouwen en leuke verborgen hofjes.
  • Het straatje waar ik woon is zeer fotogeniek.
  • Een enorme hoeveelheid fietsers en fietsen belemmeren regelmatig de weg.
  • Ook het aanbod aan musea is een stuk beter dan in Wageningen. Ook hier een tentoonstelling over Linnaeus. Mooi opgezet, maar daarover later meer.

Nog genoeg te doen dus, maar zo weinig tijd…


3 Comments:

At 6:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

heej Rick,

Ik miste je al in Wageningen.
Kom je nog terug?

Groetjes van Edwin

 
At 10:49 a.m., Blogger Rick said...

Ik kom zeker nog terug, sterker nog, ik zit nu weer (voor even) in Wageningen. Mijn kamer heb ik aangehouden. De klus in Groningen duurt maar tot het einde van het jaar.

 
At 11:03 a.m., Blogger Bibliofilos said...

Mooie foto Rick

 

Een reactie posten

<< Home